Zaufało nam ponad 30 hoteli sieciowych w Polsce i Europie.

Produkujemy meble zarówno dla sieci hotelowych jak i inwestorów, którzy przyjmują standardy wybranej przez siebie marki. Mogą to być meble, które jednocześnie spełniają wymogi standardów sieci hotelowej i są charakterystyczne tylko dla wyposażanego obiektu. Tym samym nadają mu indywidualny charakter pozostając nadal rozpoznawalnym obiektem sieciowym.

Optymalizacja kosztów to nasza przewaga!
Optymalizacja kosztów to nasza przewaga!

Sprawdź, o ile możemy obniżyć cenę Twojego projektu, dostosowując materiały, by zachować najwyższą jakość i estetykę mebli. Nasza ekspercka wiedza pozwala na znalezienie najbardziej efektywnych rozwiązań.

Grzegorz Raczek

Grzegorz Raczek

dyrektor operacyjny
Wyślij wiadomość
Zaufali nam

Dlaczego warto nas wybrać?

01

Współpraca na inwestycji

W trakcie realizacji reagujemy na możliwe zmiany na budowie, zarówno te terminowe jak i techniczne, aranżacyjne. Ponadto zajmujemy się koordynacją szczegółów wyposażenia między firmami wykonawczymi zakresów, które nas dotyczą. Inwestorzy nie muszą się już martwić o te kwestie, ponieważ jesteśmy tutaj po to, aby im w tym pomóc. Dzięki temu oszczędzamy czas inwestora.

02

Optymalizacja

Nasze doświadczenie w branży potrafimy sprawnie wykorzystać do zmniejszenia kosztów. Wiemy na czym nie warto oszczędzać, a gdzie można przycisnąć, aby zainwestować w najbardziej skuteczny, w kwestii zadowolenia gości i kształtowania ich opinii, sposób. Nasza rola polega na ustaleniu aspektów technicznych i sposobu montażu, a także doradztwie w wyborze najkorzystniejszej wersji materiału.

03

Wsparcie w realizacji

Czasem firmy projektowe nie mają wystarczającej ilości czasu aby zapewnić stały nadzór nad inwestycją. W momencie pojawienia się problemów, które trzeba szynko rozwiązać nasz dział projektowy pokaże jak je rozwiązać. A potem my to zrobimy. Czas gra w tym wypadku niebagatelna rolę, a my potrafimy go dla Ciebie zaoszczędzić.

Holiday Inn Krakow City Centre
Holiday Inn Krakow City Centre

Wygodne łóżka, dobrze zabudowany i zorganizowany pokój.

Wojtek
Booking
Hotel Bergo Resort & SPA, Szklarska Poręba
Hotel Bergo Resort & SPA, Szklarska Poręba

Przestronny pokój z dużą łazienką. Sofa „dostawka” bardzo dużych rozmiarów – spokojnie zmieściła dwójkę dzieci.

Katarzyna
Booking
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Częstym elementem, w który wyposażamy obiekty hotelowe są szafki oraz lustra łazienkowe. Przy realizacji szafek łazienkowych oprócz zachowania estetyki bardzo ważnym elementem jest trwałość mebla. Dlatego szczególną uwagę przywiązujemy do używanych materiałów oraz technologii wykonania. Stosowane przez nas materiały oraz technologia wykonania spełnia wymogi wilgocioodporności.

W trakcie realizacji odwołujemy się do naszych wieloletnich doświadczeń. Częstym elementem optymalizacji na etapie wykonywania przez nas dokumentacji wykonawczej jest uwzględnienie w projekcie wykonawczym zmian, które rozwiązują problem przegrzewania się lodówek lub minibarów. Zaproponowana przez naszych projektantów budowa szafki lub zabudowy uwzględnia wymogi odpowiedniej wentylacji urządzenia.

Na koszt wykonania zabudów meblowych ma wpływ bardzo dużo czynników. Na etapie projektowania to zaproponowane materiały oraz rozwiązania techniczne. Pomagamy przy zachowaniu designu wykonać optymalizację, która upraszcza projekt w procesie realizacji oraz obniża koszty. Ważnym elementem jest również ułożenie optymalnego harmonogramu prac, które maksymalnie skróci całość realizacji, a tym samym obniży koszty – np. ilość transportów, długość montażu, ilość ekip montażowych.

Kierownik montażu współpracuje z pozostałymi ekipami budowlanymi na styku naszych zabudów z pozostałymi branżami, ustala wspólne harmonogramy prac oraz kontroluje jakość wykonania.

Aby usprawnić proces realizacji inwestycji uczestniczymy w spotkaniach koordynacyjnych przedstawicieli wszystkich firm uczestniczących przy realizacji projektu. Nasz manager kontraktu uczestniczy w co tygodniowych spotkaniach koordynacyjnych na budowie w celu zarządzania procesem realizacji oraz nadzorowaniem harmonogramu prac. Na bieżąco przy współuczestnictwie inwestora oraz GW zarządza powstałymi ryzykami w trakcie realizacji inwestycji. W przypadku pojawiających się problemów nasz zespół projektantów na bierząco szuka rozwiązań projektowych, a menager kontraktu nadzoruje proces ich realizacji.

Możemy sprawdzić czy różne materiały zaproponowane da się zamienić na równoważne. Możemy sprawdzić wymiary mebli, które mają wpływ na ilość surowca wykorzystywanego w produkcji. Dzięki dużemu wolumenowi produkcji możemy uzyskać niższe ceny na płytę, okleinę pcv, drewno i tkaniny, co w efekcie obniży ceny gotowego wyrobu. Jednak zawsze dzieje się to po przesłaniu projektu i w ścisłej współpracy z inwestorem i projektantem